5 yıldır sürekli hayatımda bu illet. İlk defa olduğunda sizin gibi acillere koştum hastanede yattım 1 gece bütün tetkikler yapıldı. Asla bir şeyim olmadığına ikna olmuyordum çünkü o atak hali geçmiyordu. İnternette yazıyor ya 10 dk içinde pik yapar geçer diye yalaaaan. Aylarca günlerce sürdüğü oldu. 10 dk da geçtiğide. Tam unutuyorum tamam diyorum geçti bu defa diyorum ki uzuuuun süre olmuyor sonra şekil değiştirerek tekrardan giriyor hayatıma. O hissede alıştım artık panik ataktır diyorum bu kez başka bi şekille geliyor ve ben her defasında ölüüyoooruum diye bagırmak istiyorum. Berbat bi hastalık asla alışıp yaşayamıyorsun. Ben de 2 yıl kadar prozac kullandım bana en iyi gelen ilaç o olmuştu ama bırakınca bi süre sonra tekrar etti. Hala da savaşıyorum. Şu an gecenin 2 si ve ben uykudan nefes alamayarak uyandım. Önce bi nerdeyim nasılım hissi sonrası uyuşukluk baygınlk hissi