Birpsikologggbirmimar merhaba birşey sormak istiyorum mesela benimde panik bozukluk ve kaygı bozukluğu problemim var benim 1 yıl önce panik atak geçirmemle başladı yani daha önce yaşamadığım için o durumu aşırı korktum ölüyorum sandım ve o panik atak krizi bende travma yarattı hergün düzenli baş dönmesi bayılma hissi kesinlikle tek duramama dışarı çıkamama mide bulantısı baş ağrıları çarpıntı vs vs yaşadım her branşa gittim tetkikler yapıldı ve panik atak kaygı bozukluğu ve somatizasyon bozukluğu tanısı aldım pskytra başladım ekstra olarak terapi aldım 3 ay düzenli. Doğru ilacı bulana kadar ise perişan oldum yan etkileri yüzünden ne evime ne kendime ne bebeğime bakabildim şimdi 2 aydır ilaç fayda ediyor sanırım daha iyi hissediyorum ama hala korkularım var dışarı tek çıkmak gibi, atak geldiğini hissettiğim an kendimi çok güzel idare etmeyi rahatlamayı öğrendim aslında bilincindeyim bu durumun bana zarar veremeyeceğini aslında korku duygumun ve beynimin şuan beni hayatta kaldığıma inanmam için çabaladığını bunun geçici bir durum olduğunu bunun yüzünden ölmeyeceğimi bayılmayacağımı yada kalp krizi geçirmeyeceğimi biliyorum nefes egzersizleri yapıyorum bilincinde olduğum halde o an beynime sanki hüküm geçiremiyorum bunu nasıl başarabilirim. Çok yoruldum çünkü 1 senem heba oldu bebeğime bakamadım bile elinden tutup bi parka bile götüremedim hep birilerini bekledim hep yattığım için bebeğim de sanırım trwama oldu ve beni yatarken görmek istemiyor ne zaman uzansam kaldırıyor devamlı sarılıyor en çok ta onun ömründen çaldıgım 1 seneme yanıyorum …