Meri-Mel
Önce ishal ile başladı. Yediğim bir şey asla dokunmadı eminim. Dışarıdan yemek yemedim. O arada ufaktan göğüs sıkışmam oluyordu. O zamanda Ankara çok soğuktu. Üşüttüm herhalde, dedim. Ama ne ishal kesildi ne de ağrılar. Üstüne birde eklem ağrıları eklendi. Acile gittim. Genel muayene sonrası ishal kesici verildi. İlaç kesmek yerine daha da çoğalttı ve bacaklarım artık beni taşımıyordu. Ve tekrar acile gittim. Bu sefer kan verdim. Kanlar tertemiz bir tane kırmızı değer yok. Serum+iğne ile eve yolladılar. Sonra ise sol kola ağrı girmeye başladı ve nefes darlığı çekmeye başladım. O gün idare ettim bir şekilde. Ama aynı şeyleri ertesi günde yaşamaya başladım. Gece kol ağrım artık beni mahvediyordu. Çok iyi hatırlıyorum gece 2′de artık uyuya kaldım. 2:40′ta sanki biri beni boğmuş ve nefesim kesilmiş gibi uykudan uyandım. Su içip geri uyumaya devam ettim. Oğlum ile birlikte uyandım ve bir an da kötüleşmeye başladım. Ağzım kurudu, nefes alamadım. Kalbim ağzımda atıyordu ve sol kolum uyuşmuştu. Hemen 112 acil servisi aradım ekip 5 dakika içinde geldi. Evde EKG çekmeye çalıştılar. Ama sürekli ritim bozukluğu vardı. Beni hemen hastaneye götürdüler. Ambulanstan hastaneye indiğim an bende film koptu. Bir an da her yer kapkaranlık kesildi. Vücudum uyuşuk ve hiç bir yerini oynatamıyordum. EKG çektiler. Triajda beni konuşturup sakinleştirmeye çalıştılar. Sonra beni başka sedyeye aktardılar. Yanlış hatırlamıyorsam 10 dakika sonra nerede olduğumu idrak ettim ve gürültülü bir şekilde ağlama krizine girdim. İlk başta hastanede tektim. Eşim oğlumu annesine bırakmadan gelemedi. Bir kadın sağ olsun benimle ilgilendi. Dışarı çıkarıp hava aldırdı. Beni konuşturdu sakinleştirdi. Bunu rahat 10 kere yaşadım. Sonra eşim gelince tekrardan atak geldi. Kalp krizinden şüphe edildi. Ekgm düzgün çıkmıyordu. Bütün muayeneler ve kan tetkiklerim sonucu kalp krizi riski ortadan kalktı. Hatta safra kesesi taşım olduğunu bile öğrendim. Doktor yaşadıklarım sonucu vücudumun böyle tepki verdiğini eğer istersem psikiyatri ile görüşmem gerektiğini söyledi. Bugün de görüştüm ve doktor en uç seviyede panik atak geçirdiğimi söyledi.
Bu arada teşekkür ederim😘💕