seymaduruu bunemeselaa ben 2 yıldır düzenli ilaç kullanıyorum buna rağmen bir şeyi stres yaptığımda üzüldüğümde ataklar geçiriyorum
[silindi] bbosphorussss Şu an çok fazla atağım yok. İlk geçirdiğimde askılı ile balkona attım kendimi. Yine de fayda etmedi.
[silindi] bircocuklubirkedilibirbebekli Evet, ataktan bir hafta önce kelimeleri söyleyemediğim çok oldu. Teşekkür ederim 🙏🏻🌺
Balin_annesi Sksjsjjsks git cektirilmesi gereken ne varsa yap ama yine bise çıkmazsa gerçekten artık inandirmaya calis yoksa stres düşünce her zmn başka rahatsizliklar doğuruyor
bunemeselaa seymaduruu bende 1 yıldır ilaç kullanıyorum dediğiniz gibi sıkıntı stres anında hemen başım dönüyor midem bir garip oluyor bacaklarım boşlaıyor bayılacak gibi oluyorum