zeynakiz Grafiklerim lisans mezunuyum 2 yıldır çalışmıyorum 3 ay önce ise başladım fakat kızım çok mutsuz ve gittik e.kotuye gidiyor olunca 3 ayın. Sonunda geri çıkmak zorunda kaldim
ahhfrida Birdunyabircennetannesi Hukuk mezunuyum. Eşimle birlikte ortak ofisimizde aile hukuku alanında avukatlık yapıyorum. ☺️
happybaby61 Birdunyabircennetannesi Siyaset Bilimi Ve Uluslararası ilişkiler mezunuyum hayalimdeki meslek gastronomydi🙈çok alakasız iki bölümm 😂
egelsenkonuss Birdunyabircennetannesi siyaset ve kamu üniversite terkim 😄 aile zoruyla yazmistim hayalim özel eğitim ogretmenligiydi
Sunismyson Birdunyabircennetannesi YTÜ Seramik, Cam ve Çinicilik ayrıca ÇOMÜ Resim Bölümü mezunuyum. Seramik atölyem vardı 7. Ayıma kadar eğitimlerime ve üretimlere devam ettim sonra durdurdum işlerimi. Atölyemi açıp işime geri dönmek için sabırsızlanıyorum hayalimi yaşıyorum🥰
fundasaff kelebegiminannesiyim bende radyolojiyim hemşireliğe kaç yılda tamamladınız sınav falan nasıldı acaba
kelebegiminannesiyim fundasaff 4 yılda tamamlanıyor canım. Sistemde 3. Sınıftan başlattılar (üniversiteden üniversiteye değişiyor) Mesela eşim de 1. Sınıftan başladı sistemde. Sınıftan başlarsan alttan üstten ders alabiliyorsun. 1. Sınıftan başlarsan alamıyorsun. 3 Sınıftan başlarsan son 4 dönemde harç ödüyorsun uzatmış gibi
kelebegiminannesiyim Birdunyabircennetannesi DGS ile geçişleri iyi araştırın canım. Ben de radyolojiden tamamladım. Sistemde 3. Sınıftan başladığım halde 4 yılda bitti. İki yıl okudun diye 2 yılda bitirmiyorsun maalesef
kelebegiminannesiyim Birdunyabircennetannesi hayır canım. Üniversitelerin şartı var. Aynı dönem içinde tek bir tane ana ders alabiliyorsun. Mesela dahiliyeyi verdikten sonra cerrahi, cerrahiyi verdikten sonra kadın doğum gibi…
Minikatabeyy Birdunyabircennetannesi Ameliyat hemşireliği mezunuyum hayalimdeki meslekte buydu ama bebekten dolayı hala yapamıyorum
alexab Birdunyabircennetannesi uluslarası ekonomi. Kendi işimi yapıyorum ama partnerlerim var işi onlar götürüyor ben herşeye dahil olamıyorum çocuktan dolayı. Hayalimdeki meslek spesifik birşey değildi işle bol bol seyahat edip gezip iyi para kazanmak istiyordum öylede oldu. İhracat yapıyorum.
ezgikrby Birdunyabircennetannesi Fotoğrafçılık ve Kameramanlık mezunuyum önlisans ✨ 4.5 yıl gazetecilik yaptım sonra evlenip anne oldum 😁 sanırım en farklı benim ❤️ ama tv’lerde kamera arkası kurgu montaj ekibinden olmayı çok isterdim 😍🧚🏻♀️