Birdunyabircennetannesi Ben okul öncesi mezunuyum+ çocuk gelişimi okudum. Lisede de bu bölüm mezunuyum. Ama hayalim, dil öğretmeni olabilirdim ya da gastronomi okuyabilmekti. İkisine de aşırı ilgim ve sevgim vardı olmadı.
Çalışmıyorum. Okuduğum bölümüde sevdim, çocukları da çok seviyorum. Ama şuan ihtiyacımız yok çalışmama, çocuklarımı büyütüyorum.