Bilgisayar programcılığı ve tıbbi dokümantasyon mezunuyum. İstediğim bölüm degildi biraz aile zorlamasi oldu . Evlenmeden once türk telekom da çalışıyordum suan malesef bebek de oldugu için mümkün degil ama bebek büyüyunce tekrar çalışmak istiyorum hayırlısı 😏