aysebb Lugesyaa Hangi marka testiniz ? Bitane marka var onda yanlış çıkıyor. Artımed marka olan sıkıntılı
derin0 baycan en son 11 kasımda adet oldum ama adetim doğumdan beri gecikiyordu zaten, eğer gebelik olsaydı kanda kesin çıkardı değil mi?
aysebb derin0 Artımed marka içinmiş şimdi buldum o marka için yanlış sonuçlar veriyor diyorlar ondan yapmayın birdahakine 😂 Sizinkide ondan ilki
aysebb derin0 Denk gelmiş olabilir neyse önemi yok sizin kan sonucunuzda herşey belli zaten rahat uyuyabilirsiniz bu gece 😂
derin0 mineksu kız yemin ederim aklıma kuzenim geldi kaç yıldır evli çocuğu olmuyor o kadar üzülüyorum ki