derin0 mineksu kız yemin ederim aklıma kuzenim geldi kaç yıldır evli çocuğu olmuyor o kadar üzülüyorum ki
oglananas derin0 ah daha küçükmüş ama iyi düşünün nasipte varsa olacaktır Allah ona göre bi yoluna koymuştur illa ki anlayabiliyorum çok zordur eminim benimde bebeğim 6 aylık
LezizeNine derin0 negatifmiş kız 😂 hadi gözün aydın bundan sonra dikkat etmen lazım ama bebeğin küçük olduğu için 😁
derin0 LezizeNine teşekkür ederim canım adet oldum gece 😁😁 ben üstte de yazmıştım çok dikkat ettim başta taktım şeyi ama o çizgiyi görünce dünyam döndü, hastanede nasıl ağlıyorum keşke görseniz 🤣🤣
Birbahargunu derin0 ay istemiyor muydunuz inşallah yoktur o zaman hayırlısıyla ben diğer yanıtları okumamıştım bebeğiniz küçükmüş bilirim o korkuyu çıktı mı sonucunuz (sonucunu gördüm canım sevindim adına 😊)
derin0 Birbahargunu yok hayır korunuyorum, asla ama asla hazır değilim Rabbim isteyenlere nasip etsin benim kızım çok zor bir bebek (adet oldum) 😁😁
birazquality derin0 ah kıyamam ya şimdi rahatlayabilirsn artık seni çok iyi anlıyorum adet olunca spiral taktır spiral+prez yaparsınız en azından kafan daha rahat olur
derin0 birazquality ben onu takmak istemiyorum canım 2.çocuktan sonra tüpleri ameliyat olucam çocuk olmasın diye. 2.çocuğu da kızım tek kalmasın diye yapıcaz yoksa bu kirli dünyaya çocuk getirmek istemiyorum, bu arada adet oldum 🫶🏻
melenbeg Ayy nasıl sevindim senin adına gözün aydın 🥰 inşallah bebeğini sağlıklı mutlu şekilde büyütüp dilediğin zaman nasip etsin Allah 💕