LezizeNine derin0 kuzum çok afedersin ama erkekte ereksiyon olunca içine aldığında su renginde bi ersuyu geliyor onun içinde bile binlerce sperm var ya o şekilde hamile kalmışsın ya da condomunuz yırtıktı
LezizeNine derin0 negatifmiş kız 😂 hadi gözün aydın bundan sonra dikkat etmen lazım ama bebeğin küçük olduğu için 😁
derin0 aysebb doktor bir kağıda yazı yazdı sonuç böyle böyle olursa negatif böyle olursa pozitif dedi, Çünkü ben doktora dedim bebeğim küçük eve gitmem gerekiyor hava çok soğuk kağıdı buraya atacağım şimdi
derin0 aysebb ayy o kadar kötüyüm ki stresten kalbim duracak, doğumum 14 saat sürdü suni sancı devlet hastanesi 1 gün boyunca yanıma kimseyi almadılar yoğun bakıma alındım hâla etkisindeyim
aysebb derin0 Sizi çok iyi anlıyorum benimde 14 aylık kızım var daha çok küçükler. İlk test hangi markaydı? Burda daha önce post açanlar vardı bi marka için yanlış sonuç veriyor pozitif çıkarıyor diyorlardı
aysebb derin0 Artımed marka içinmiş şimdi buldum o marka için yanlış sonuçlar veriyor diyorlar ondan yapmayın birdahakine 😂 Sizinkide ondan ilki
baycan Artı med marka sanırım ilk yaptığınız test o marka hep yanlış sonuç veriyor bende de pozitif vermişti ama kanda negatifti sizdede kanda çıkmamış zaten
derin0 baycan en son 11 kasımda adet oldum ama adetim doğumdan beri gecikiyordu zaten, eğer gebelik olsaydı kanda kesin çıkardı değil mi?