kanalizzze59 peraninnannesi evet babasında dururdu artık sürekli benle olmak istiyor demekki bu ayda böyle geçecek 🥲
LezizeNine peraninnannesi neden izin vermedi canım doktor benim büyük oğlum 4.ayda oturttum yürüteçe şu an maşallah gayet güzel yürüyor asla sıkıntı olmadı bebeğim de şu an 8 aylık o da yürüteçte gayet güzel gidiyor.
peraninnannesi LezizeNine ne bileyim hoppala ve yürüteç önermiyorum dedi :( parmak ucunda durmasını istemiyoruz bir de kasları kendiliğinden gelişsin dedi keşke verseydi direkt alırdım
peraninnannesi dml26 gerçekten çalışan anne olmak daha da zor. Ben de çalışıyorum bazen kızıyorum sonra pişman oluyorum. Ama sabır sınıyorlar resmen
LezizeNine peraninnannesi ya benim oğlumdada parmak ucunda yürüme oldu ama kısa sürdü şu an senin benim gibi yere basıyor ayakları şükürler olsun. Bence al kullan kolaylık oluyor.
ftmainci Ay atağından bu yana nanay olan gece uykuları bu ay daha bi nanay oldu üstüne bana daha bi bagimli hale geldi geceleri asla babasında durmuyor dövmusuz gibi ağlıyor lavaboya bile giremiyorum alt değiştirmiyor üstünü değiştirirken inanılmaz şekilde ağlıyor sinir sistemim alt üst oldu sanki hic düzelmeyecekmiş gibi hissediyorum
momas ftmainci benim de eşimde durmuyor bana gelince susuyor. Eskiden dururdu ben işimi yapardım şimdi sürekli elimde kolumda 5 dk zor duruyor çocuk babasında
Deletedmom_120 peraninnannesi perişan hallerdeyiz istiyor ki benim kucağımda olsun ama babasıda hiç yanından ayrılmasın ikimizde bir yere gidince canı yanmışçasına ağlıyor 😫 uykular zaten ne siz sorun ne ben söyleyeyim berbat
peraninnannesi Deletedmom_120 babasıyla oyun oynuyor önünden geçmeyeyim hemen ııı ııı al beni diye ağlıyor sonra babası oyuna döndürmeye çalışıyor ortalıkta gözükmezsem duruyor gözükürsem yandım 😂
Deletedmom_120 peraninnannesi oynarken bile yanında oturuyorum bir eli devamlı benim dizimde ya o görmeden kaçarsam falan diye hep tutuyor beni😂😂😂 yapışık ikizim ya yakında wcye beraber gitmeye başlayacak gibiyiz durumlar vahim
ezgiii12490 peraninnannesi oda çok fazla ya güvenli bağlanma olmadı mı acaba bırakıp gidicenizden mi korkuyor
peraninnannesi ezgiii12490 ayrılık kaygısı bu aylarda başlayıp 12. Ayda tavan yapıyormuş :( doktor normal dedi
Tas0525 peraninnannesi biz altını iki kişi birden alıyoruz biri tutuyor bende havada siliyorum altını etini yolmusum gibi ağlıyor 🫤🫤
peraninnannesi Tas0525 ay evet ya hadi ilk doğduğu zaman bezi de kendinden bir parça zannediyorlarmış da ondan ağlıyor diyorduk 2. Ayda bırakmıştı şimdi yine başladı.
leylannpembemontu Ay 8.ayda atak mı var 7 bitmeden 8 e mi geçtik biz benimki huy değiştirmeye başladı 😝😝😝😝 beni beler bekliyor hanımlar 8.aya 2 gün kaldı
peraninnannesi leylannpembemontu etini mıncırmışlar gibi ağlama sürekli kucak yanından ayrılamama. Huysuz uykusuz daha sayayım mı😂