peraninnannesi Tas0525 ay evet ya hadi ilk doğduğu zaman bezi de kendinden bir parça zannediyorlarmış da ondan ağlıyor diyorduk 2. Ayda bırakmıştı şimdi yine başladı.
peraninnannesi Deletedmom_120 babasıyla oyun oynuyor önünden geçmeyeyim hemen ııı ııı al beni diye ağlıyor sonra babası oyuna döndürmeye çalışıyor ortalıkta gözükmezsem duruyor gözükürsem yandım 😂
suheyla92 peraninnannesi ben tam 8 ayljk oldugu gun ise basladim belki de ondan bizi es gecti bu seferki atak cok mutluyum sag salim 9 aya ulastik 😅
peraninnannesi balporsugu7224 diş sancısı olduğunda anlıyorum altlar çıktı üstler de yakın. Bu uyku gerilemesi ve atak ya :( altını açmak için yatırdığımda neden ağlasın ki hep