peraninnannesi 8 ay 20 günlük gece 12 de uyanıp 3 e kadar uyumadı 1 sat uyudu sonra 4 te uyandı tekrar uyanıp uyudu maf oldum birde çalışıyorum kafam tutmuyor artk. Bazen o kadar sinirleniyorum ki sonradan üzülüyorum. Gündüzde aynı şekilde azcık uyuyo. Yani ne olcak böyle ben anlamadım atak mı diş mi diş değil gibi ama. Gerçekten çok zor