bendenbirtanedahayok kaynanamlara gittik eltim üst katta oturuyor eltimin 3 tane çocuğu var , ne ki kaynanamlara gitsek ordalar ve çocuklar hep hasta , kaynanam çocuğu kucağına aldı seviyordu , eltimin küçük kızı geldi çocuğu öpmeye çalışıyor, hayır anne öptürme dedim ,öpsün nolcak çocuk o daha diyo ,hayır öpmesin dedim ,eltimin çocuklarını bile yaklaştırmadım hiç ,uzaklaşın bebekten dedim ,ben yokken kaşla göz arası kaynanam çocuklara bebeği öptürmüş sonra ne oldu iki gün sonra 39,5 Ateş gelde sinirlenme yani !!!