bendenbirtanedahayok görümcemin iki çocukta hastaydı,hastayken gelmeyin dememe rağmen geldiler,öpmeyin dedim öptüler.5 gündür ne haldeyiz belli değil, öksürük,kusma,ateş.Ben direkt öpmeyin diyorum ama eşimin ailesi bu konuda geri zekalilikta zirve yapıyorlar,neymiş bağışıklık kazanırmış.26 aylık oldu 20 defa hasta olduysa 19 u onlardan bulaştı.Günlerdir uykusuzum,oğlum perişan,aç sinirlerim çok bozuk.