milav bendenbirtanedahayok öptürmüyprum hastalanınca gelip onlar durmuyor başında, eve bile almıyorum bunun ayıbı yok. Hastasın sonra görüşelim kızım daha küçük diyorum. Bunda alınacak gücenecek bir şey var mı diye de soruyorum daha olumsuz cevap almadım.
D_deniz bendenbirtanedahayok benim de geçen gün misafir gelen arkadaş öptü. Bebeğini 6aylık karnında kaybetti o yüzden kırmak istemedim ama bi dahaki görüşmede baştan söyleyeceğim tatlı dille.
dilarabeliz bendenbirtanedahayok benimki 4 aylık doğduğu günden itibaren öpüyorum annesi olarak bu benim hakkım. Birde 1 aydır çok soğuklar ve hastalıklar baş gösterdi doğduğunda hava çok sıcaktı hasta değildi kimse. İlk bebeğim tecrübesizim ama sakınmadım kimseden. Hasta olanlar uzak durdu maskesini takıp uzakta oturdular. Başka da yüzünü öpen oldu takip edemedim ama çok şükür bir şey olmadı. Çok da sakınmamak lazım eğer bebeğin özel bi durumu hastalığı yoksa.
melekuz bendenbirtanedahayok öpemyin diye söylüyorum gözünün icine baka baka öptügü yeri siliyorum (daha da kötüsü kayinvalidem bugün bebegime hazirladigim mamanin sicakligina bakmak icin mamasina elini soktu ben de baka bakaamayi çope döktüm zaten öksurüyo bebegim iyice mikrop bulastircak)
ballibadem_ bendenbirtanedahayok inadına yapıldığını düşünüyorum. Evet hiç de sevgiden yapılıyor gibi gelmiyor seven insan kıyamaz öpemez bence. O kadar söylememe rağmen benim de kv kp ille öperler geldiğinden arada derede güya çaktırmadan ben de hemen siliyorum ne yapayım ama o an sinirden çatlıyorum
bendenbirtanedahayok ballibadem_ tam olarak bende öyleyim gittikten sonra eşimlede kötğ oluyoruz ona sinirimi eşimden çıkarıyorum istemeden😩
ballibadem_ bendenbirtanedahayok evet ben de eşime kızıyorum görmedin mi öptüler neden bi şey demedin diyorum sonra biz kötü oluyoruz. Cahil insanlar yüzünden huzurumuz kaçıyo işte. Bi de biz öpmeyin diyince siz öpüyosunuz diyolar biz anası babasıyız aynı şey mi tabiki öperim kendi çocuğumu
kubracnt elifkeremege bebeğim benim arkadaşım canım her şeyim o olmasa şuan ne durumda olurdum bilmiyorum Bi gülüşü yetiyo
Mommyhann bendenbirtanedahayok ben annesine sormadan bebekleri kucagıma alıp sevmem mesela cok rahatsız oluyorım kendim artık öyle bi devirdeyizki kimden kötülük geliceği belli olmuyor ama hasta olan insanlarlada görüşmem asla birne gitceksem sağlık durumunu öğrenirim öyle giderim sonrasında çeken biz anneler oluyoruz
uykumvaarr bendenbirtanedahayok öpmeyin dediğim halde kv hasta olduklarını gizleyip bebeğimi yalayıp yutup hasta etmişti perişan olmuştu çocuk 10 aylıkken 1 kilo vermişti ondan beri toparlayamadım, ondan sonra azarladım kızdım valla kim kırılırsa kırılır umrumda değil
monaroza88 uykumvaarr benim kv de aynısını yaşattı bana. Çok bencil ve düşüncesizler ama lafa gelince çok kültürlü çok bilgili çok kitap okuyan olur.
dfn6 bendenbirtanedahayok 3 gün önce eşimin tarafa gıttık yengesi geldi yanağından öptü Allahım dondum kaldım insanlar hiç dusuncelı degıl tavrımı koydum her gıttıgım yere anakucagını götürüyorum yatsın diye sırf kucaklarına almasınlar diye ama nafile..kv söyledim uyar diye umarım uyarmıştır
Umaysukusunannesi bendenbirtanedahayok ben çok diyordum sonra torunumuzu sevdirmiyor oluyordu en sonunda bi gün çocuğumu gene öptüler sarıldılar meğersem eşimin babası influenzaymış ertesi gün kızım aşırı ateşlenme titreme oldu test yaptılar influenza çıkmıştı yani domuz gribi o gün öylr sinirlenmiştim ki ne hastaneye kabul ettim ne telefonlarına cevap vermiştim herkes bencilce kendini düşünüyor 8 aylıktı o zamanlar kızım
dry92_ Öpmeyin dedim yine olsa yine söylerim hoş sonra sevdirmiyor muhabbetleri oldu bebişlerimiz herşeyden daha önemli
Umaysukusunannesi monaroza88 aynısı benim başıma geldi eşimin babası influenza domuz gribiymiö bebeğime bulaştı hastanede yattı o acı bir ilacı var onu içerene kadar canımız çıktı
monaroza88 Umaysukusunannesi yaşadıklarına şükretsinler cidden. Aslında bunları elimizle parçalamak lazım. O kadar beyin yok ki.
Umaysukusunannesi monaroza88 ben cidden perçalıhcaktım ne hastaneye kabul ettim ne de telefonalrını açtım o zamanlar beyinsizler ya bak gene sinirlendim.Çocuğum onların bencillikler yüzünden hasta oldu daha 8 aylıktı birde 3 hastane gezdik 3.hastane bildi birde diğer ikisi birşeyi yok diyip gönderdi
Birerkekannesi_ bendenbirtanedahayok bebeğimin alerjiye bağlı atopik bir cildi var bu yüzden kucaklarına bile vermiyorum açıkça da diyorum veremem diye. Dışarıda biri sevmek isterse de uzaktan sevin lütfen bebeğim hassas diyorum. Tavrınız net olursa insanlar çekinir.
bendenbirtanedahayok Birerkekannesi_ uzaklara deniyorda kv kb falan olunca alıyolar çıldırıyorum eşim öpmeyin diye uyarsada inadına öpüyolar
Birerkekannesi_ bendenbirtanedahayok onları da uyarın ben uyarıyorum kendi ailem de dahil olmak üzere. İnadına yaparlarsa sizde şakayla karışık öpüyorsunuz artık kucağınıza da vermem diyip tavrınızı gösterin.
mucizemm94 K.v hastaydi çocuğumu hep hastayken öpüyor seviyor yapma kardeşim öpme dokunma istemiyorum hastayken şimdi ben çekiyorum 1 haftadır anlayışsız düşüncesiz kisilerden nefret ediyorum ya