bendenbirtanedahayok Benimde en hassas olduğum nokta öpülmesi ve beslenme hakkında yorum yapılması, elleri sürekli ağzında olan bir bebeği elinden öpmek , yanaklarını yalamak (tabiri caizse) ve mama hazırladığımı görenlerin aa sütün yetmiyor mu? demeleri. Uyarınca laf söyleyince terbiyesiz biz oluyoruz. Terbiyesiz olayım çocuğumun sağlığından önemli değil , laf söyleyin arkadaşlar tam gaz devam 😂