bendenbirtanedahayok benim bebeğim daha ayını doldurmadan kv gelfi sapur şupur öptü bişey de diyemedim eşime kızdım öpmesin diye o da ben nasıl anne öpme diyeyim dedi ,sonra başka bir gün ben çocukların yüzünün opulmesine karşıyım elini öpün dedi hayır hiçbir yerini öpmeyin dedim elini de ağzına götürüyor dedim sustu , küçük görümcem elini öpüyor öpme diyorum kolunu sıvıyor kolunu öpüyor,önceden yüzünü öpüyordu öpme küçük bebek hasta olur diyorum alınıyordu geçen izin vermiyorsun orayı öpme burayı öpme bi poposu kaldı demedigin aç o zaman orayı öpelim diyor hâlâ kendini haklı zannediyor ,çok çok söyledim ama yok dinlemiyor , sadece bu küçük olanı değil 6tane görümce var hiçbiri dinlemiyor ne yapacağımı bende bilmiyorum artık