Mugerrr aynı şekilde duruyo bizim lenf bezleri ve sanki boynunda belirgin şişlik var. 3 hafta oldu antibiyotik biteli iyiydi okullar tatildi burda 2 haftadır. Bugün 3. Kez okula gitti eve geldiğinde öksürüyodu ve bademcikleri yine şişmiş. Yoruldum artık. Omega 3 multivitamin veriyorum düzenli. Her gün sabah akşam burnunu yıkıyorum aman hasta olmasın diye. Naparsam olmuyo. Teşekkür ederim yazdığın için. Burda penisilin de vurmazlar. İğne vermiyolar asla.