@busra200120 cocuk doktoru normal dedi hastalıktan şişmiş iner dedi çocuk hematolojiye götürdüm çenesi için evet biraz şişmiş ama hasta olduğu için normal dedi 2 hafta sonra tekrar gel bakalım dedi kasiklari içinde bunlar olması gereken lenfler sis falan değil ama internetten araştırdım zaman normalde lenf bezleri sismedigi sürece ele gelmez diye yazıyor kasiklarindaki de mercimek kadar düşünün ele geliyor kontrol ettiğim zaman ultrason cektirelim dedim doktor gerek yok ben ne diyorsam aynisi çıkacak gerek yok dedi istersen kan alırız için rahat etsin diye bende kan aldırmadı açıkçası 2 haftadır hasta çok kan aldılar kolları morardi hep o yüzden 2 hafta sonra kontrole geldigimde alalım dedim olur dedi doktor da bakalım inşallah iner de gitmemize gerek kalmaz