busra200120
Enfeksiyonlardan dolayı vücut kendini savunmaya alıyor ve lenf bezleri şişiyor büyümesi doktor KBB yada çocuk doktorları tarafından takip edilir eğer hareketli ise elle dokununca genelde zararsizdir.
Ama çok sert ve oynamayan şişliklerde problem olabiliyor lenfonma gibi.
Allah korusun.
Benim oglumda da var iki tane bir sağ diğeri sol rötgen çektirdim ve doktor el muayenesiyke zararsız lenf şişliği dedi 2 yıl kldu hala duruyor.