yagmur35yy mom97X 1 yaşına geldik ama hala kafa yerine gelmedi bende bezini kirli sepete kirli çamaşırları da çöpe atmıştım gece tabi sabah fark ettim 🤣🤣
taze-anne2312 mom97X gece kalkıp çay tepsisine 2 tane bardak ve şekeri koyup yatmışım ve sabah uyanıp mutfağa gidince gördüm 😂😂
katara mom97X bebek arabasıyla arabaya gidecektim dışarda yağmur var . Site korumalı apartmanın girişinde de şifreli üç kapı var . Kapıları bebek arabasıyla açamıyorum ağır diye önden çıkıp açıyordum . Bebeği üşümesin diye içeride bıraktım . Anahtarlarla telefonu bebek arabasında bırakmışım ikinci kapıya geldim bebeği tam alıcam kapılar kitlendi. Bebeğim içerde ben iki kapı dışarda kaldım ara kapılarda da herhangi bir zil vs yok . Şöyle düşünün evin anahtarını bebekle beraber içerde ve siz de anahtarsız dışarda kalmışsınız . Koşarak dış kapıya gidip birilerinin ziline basıp derdimi anlatıp zorla kapı açtırabilmiştim 😂
minikkka mom97X gece bezi balkona atacağım yere buzdolabına koymuştum sabah kahvaltı hazırlarken görüp şok yaşamıstım🥲🥲
mihramomm1 mom97X Hamileyken telefonumu buzdolabına koymuşum yarım saat kadar aradım baktım yok sonra hatırlamıyorum ama bir şey için açtım dolabı telefon bana bakıyor ben telefona 😂😂
monaroza88 mom97X bebeğimin kafasına şapka diye külot bez geçirmiştim. Ve farketmem yaklaşık 1 dakikayı bulmuştu. Çok uykusuzdum.
zeynep661_ Kızımın bezini çöp kovasına atacagima telefonumu atmıştım ve telefonumu arıyorum deli gibi
ahmethamza mom97X ben ilk doğum yaptığımda eşim gece çocuğu getirdi emzir diye ben kucağımı degil avcumu açtım bi kaç kere uyardı kucağını açman laizm dedi ben ısrarla avcumu açtım sonra da diyorum ki parol vereceksin sandım. Geçen kaçta mama verdin sorusuna g dedim. Saat demedim. Gece çok ağladı bi gün kaldım üstünü açtım susar simdi dedim. Ne alakaysa. Su kaynatmak için kettle i ocağa koyacaktım. Bazen halen odaları boş boş dolaşıp ne yapacağımı hatırlamaya çalışıyorum. Bi ara bi aydınlanma geldi kimle ne konuştum hatırlamıyomusum beynimde sis varmış gibi geçti birden. Çok yorulmadikca normalim 😁
Deletedmom_875 Yemek sipariş etmiştik, kapıda yemeği aldım kurye afiyet olsun diyecekken ben teşekkür ederim yerine afiyet olsun dedim adam da afiyet olsun dedi hızlıca kapıyı kapattım ☺
metemom_ mom97X asla komik olduğunu düşünmüyorum bebeğim sarılık tedavisi için hastahnede yatmıştı ve damar yolu açtılar koluna doktor üzerini giydir diyince giydirip kontrole götürdüm onlarda hemen çıkış yaptırabilirsinix diyince üzerini hiç çıkarmadan doğruca gittiğimiz için damar yolunu unutmuştum kolunda sonra herkes benle dalga geçti tabi sen nasıl annesin falan diye ama çok kötü durumdaydım yürüyemiyordum bile
atlasegeizmir mom97X ben beşikte onu sallarken beşiği durdurup kendimi sallamışım uzun süre, bir de otururken rüya görüp sayıklamalarım var, öğretmenim normalde öğrencilerimle konuşmuşum bebişi sallarken rüyamda otururken, sonra kendi sesime kendime geldim 🤦🏻♀️
metemom_ atlasegeizmir emzirirken böyle dalmayan yoktur ya ben bebeğimi emzirirken boğulduğunu rüyamds görüp bir anda uyanıp uyuyan bebeğimin sırtına vurmuştum ellerim titriyordu korkudan 😂
serpill224 mom97X gece bebeğime mama yapmak için kalktığımda suyu biberona dolduracağıma şurubun içine doldurdum bide bi güzel çalkaladım ısısını kontrol etmek için bileğime dökmeye çalışınca fark ettim gece gece gülmekten bi hâl olmuştum 😂😂😂😂
Cansuuecc mom97X çamaşır asiyordum bı tane atlet kalmıştı onu mandal almak için omzuna atmıştım ve yarım saat boyunca evde atleti aramıştım eşim işten gelip ne arıyorsun diye sorup ben de atlet vardı şaka gibi yok oldu ortadan bulamıyorum dediğimde eşim gülme krizine girdi ve omzundan alıp bana verdi 🤣🤣