mom97X Üniversitede arkadaşlarla bir yere gidecektik arabayla beni almaya geleceklerdi evim giriş kattı camdan baktım gelmişler neyse koştur koştur indim arka kapıyı açtım baktım mont falan var ittirdim ileriye doğru oturdum bir baktım önden iki kişi bana bakıyor jdjejdjejshwhshehd yanlış arabaya binmişim bi çift varmış arabada öpüşüyormuş ben binince durup bana baktılar bir hayatımın en büyük rezilliğidir 🤣🤣🤣