Babygirll ben kesınlıkle gen5 onerıeım dyson çok ama çok memnunum ondan önce 3 tane süpürge attım çöpe tabi o zamanlar alamıyordum sımdı alınca o kadar rahatladımki hem bebegım hem kedim var hergun 1-2 kez süpürürüm şarjı yetiyor artıyor zaten. Yarısı gidiyor anca 130 metrekare evım onemlı olan düzgün ve olması gereken gibi kullanmak püf noktası bu yanı çabuk kırılıyor şarjı çok gıdıyor doyenlere ınanmayın 😊