GezginPaNDa benim tek şansım bu eşim çok borçta o yüzden risk almamaya çalışıyorum 😅 bide benim robot süpürgem de olduğu için açıp çıkabiliyorum o kendi kendine süpürüyor bazende silme mopunu takıyorum bana böyle ağır bir şey lazım çünkü hiç kablolu olmayacak elimde diğer türlü