Olimbonii Babygirll hortumlu degil benimki dikey süpürge sarjli ben ondan istediniz zannettim dikey süpürgelerinde oluyor bu şikayet hep serviste oyle söyledi genelde herkes o sikayetle geliyomus ama kablolu alcaksaniz onu hiç bilmiyorum
Babygirll Olimbonii ha ben onları bilmiyorum bende robot ve toz hazneli var ama robotta bir yere kadar yani
Cerenncee Babygirll neden yalan söyleyeyim onu anlamadım? :) kendi fikrimi belirtiyorum. Çok ağır kolumu yoruyor, bende bosch seri 6 vardı ondan daha çok memnundum valla
Babygirll Cerenncee herkeste bir övme mevcut doğrularla gelinden kastım sizin gibi gerçekleri konuşmamasından insanların yanlış anlamayın 🥰🥰 çok mu ağır benim bel ve boyun fıtığım var beni mahveder o zaman
Betulsark Ben Phillips ve Samsung bespoke jet pet arasında kalmıştım ve Samsung aldım yaklaşık 10 aydır kullanıyorum çok memnunum görümcem v12 aldı keşke seninkinden alsaydım diyor ayrıca boşaltma ünitesi var ve çıkanım duruyor
nnoktaa Babygirll sarılalım sıkı sıkı o halde. Bekarken kullandığım hortumlu vardı evlenirken yanımda getirdim ama temizlik yapmak için hiç kullanmadım. Genelde matkapla bi yer delinecekse altına tutmak için kullandık 😂 benim bir de evde robotum var. Ama robot olmasa da dyson kedişkolar için çok kullanışlı.
Babygirll nnoktaa canımm neler çektiriyor bize 4 patililer 😂😂 evlat işte 😅🥰 Yani diyorsun ki dyson al
ea_aylms6 Babygirll bir ay oldu daha hiç kullanmadım şehir dışındayım😂 ama akrabalarımda da var onlar v12 ile işlerini hallediyorlar
Babygirll ea_aylms6 ben almış olsam koşarak evime giderdim kargoyu heyecanla bekliyorum ben halen bu yaşımda 😂😂😂
Betulsark Babygirll evet hatta ai‘Li versiyonu bile var ben yurt dışından getirdim ama Türkiyelerde var google‘dan araştırırsanız zaten piyasada hallettiği değeri bulamadı reklam yapmadıkları için ama klasman olarak dyson gen15 ile kıyaslanıyor
Simaaaa nnoktaa bende v12 almayı düşünüyorum haznesi çok küçük diyorlar sizce negatif bi özelliği varmı dyson kalitesini biliyorum 5 yıldır v 10 kullanıcısıyım
Angel00 Babygirll yeni onvo marka kablosuz aldım ama elimin altında durması için ufak tefek dökülen yerleri süpürmek için kedi annesiymişsiniz size dyson serisi uyar sanki 😊