Şimdi benim süpürgem an itibarıyla bana elveda dedi 😅 motorda baya yanık kokusu geliyor evcil hayvanlarımdan kaynaklı sanırım biraz erken veda etti 🥹
Şimdi ben philips maraton ileee dyson dik yatay fark etmez ikisinin arasında kaldım karar veremiyorum eşim karışmıyor sadece düzgün bizi yormayacak ve hemen bozulmayan bir şey al diyor siz hangisini alırdınız