kubraei2224 doğrudur,ilk düştüğünde ben de onunla ağlamıştım ama alıştım.grrçrkten onlar sandıgımızdan daha güçlü.ama bir daha koltukta bırakmayın çünkü ben de dönmüyor diye bırakmıştım valla iki saniyede kendini yere attı.yani kaza bu ,bir daha koltukta bırakmazsanız yarın başka bir şeye çarpar düşer.kendiniz de suçlamayın rahat olun lütfen.eğer bir şey olsa zaten vücut kendini muhakkak belli eder.