kubraei2224 geçmiş olsun 🙏🏻 benimde kızım 5 aylıkken düştü. Acile gittik doktor tomografi istemedi. Keyfi yerindeyse,anormal bi davranışı yoksa, gözlerde kayma ve fışkırır tarzda kusması yoksa sorun yoktur dedi. 4 saat uyutmadım. O gece de 2 saatte bir emzirmek için kaldırdım. Tabii siz yine de doktora görünün isterseniz