kubraei2224 4 aylık kızım koltuktan düştü kafasını çarpıp çarpmadığını bilmiyorum yanında değildim göz teması var gülüp oynuyor düştükten sonra hiç ağlamadı ama kustu normalde de kusar ama şimdi düştüğü için çok korkuyorum bişey olmuş müdür ne olur yardım edin
ilenalemin kubraei2224 koltuktan düşmüş sanmıyorum bişey olacağını zaten parkeye ya d ahalıya düşmüştür.anormal bir durum gördüğünüzde götürün
Gamze_cnky1 kubraei2224 1 metreden fazlası için sorun diye biliyorum. Korkma , ama hastane yakınsa bi git istersen.
mrsfly kubraei2224 öncelikle geçmiş olsun çok. İmkanınız varsa bir doktora götürün derim çünkü düşmeden düşmeye fark var şimdi burda kimi bişi olmaz dicek diğeri olur dicek duruma ve pozisyona bebeğin düştüğü zemine bağlı. Bebişiniz bide küçükmüş. İçiniz rahat eder götürürseniz
atlasmommm Doktora görünsen aslında buraya yazmak yerine daha iyi olur biz müneccim degılız tamam yaşayan anneler var ama senin ve bebegın için zaman kaybetmen yanlış lütfen doktora git
Gamze_cnky1 atlasmommm Panikle yazmış işte , ne bu cevap yani. Sonra da devletteki doktorlar sinirli , laf alamıyoruz diyorsunuz. Siz bu uygulamada bile böyleyseniz düşünemiyorum bile. Panik insanı, iyice panik etme.
kubraei2224 atlasmommm hanımefendi zaten korkmuş ve üzülmüş bir anneye karşı üslubunuz hiç hoş değil biraz daha nazik cevap verebilirdiniz bende burada kimsenin müneccim olmadığını biliyorum bir panikle yaşayan oldu mu diye sormak istedim . Rahatsız olduysanız sorumdan okumayın ya da cevap vermeyin ya da bu üslupla yazmayın!
kubraei2224 ilenalemin evet halıdan aldım oynuyor gülüyor hiç ağlamadı sadece kustu ama emin olamıyorum düştüğü için mi diye 😢
kubraei2224 Gamze_cnky1 gideceğim sadece yaşayan var mı diye sormak istedim nazik cevabınız için teşekkür ediyorum
kubraei2224 Gamze_cnky1 ben bu insanları gerçekten anlamıyorum dertleri ne bilmiyorum ilk çocuğum tek bakıyorum zaten uykusuzum yorgunum korktum ve yaşamış olan var mı diye sormak istedim deliriyorum şöyle tiplere ya
ilenalemin kubraei2224 benimki de düştü düşe kalka büyüyecekler zaten halıya düşmüş.panik yapma derim gözlemlersin bişey olcagını sanmıyorum
Gamze_cnky1 kubraei2224 Gidince de radyasyonlu şeylere sokabilirler maalesef, halıya mı düştü bu arada
ilenalemin kubraei2224 ya bence gitmenize gerek bile yok aslında.hani bir öetre bir yerden düşse Şiilik olsa vs anlarım ama halıya düşmüş yani.bebekler sandığımızdan daha güçlü.sanırım daha önce hiç düşmedi.kız benimki iki aylıkken bebebk arabasından yola düştü.öok kötüydü tabi benim için ama tomografide falan hiç bişey çıkmadı.doktor da öyle demişti.bebekler güçlüdür diye.krndini de üzme hiç düşe kalka büyüyecekler işte.brnimki oturdugu yerden de düşüyor artık ağlamıyor bile.
kubraei2224 Gamze_cnky1 halıya düşmüş yüz üstü aldım yanında olmadığım için nasıl düştü bilmiyorum bir anlık oldu normalde asla tek bırakmam 😢
Gamze_cnky1 kubraei2224 Bir süre bu uygulamada takılıp , bol yorum yapınca, buranın sahibi sananlar var kendilerini , boşver. Bebeğe de bir şey olduğunu sanmıyorum. Kanepe çok yüksek değilse. Ama 4 aylık bebek genelde döner , bırakma bi daha 🥲
[silindi] kubraei2224 ay geçen ben de bı soru sordum geri kaç kişiye laf anlatmaya çalıştım cidden uygulama anne bebek için güya. Ama herkes kaynana koca muhabbeti istiyor. Sanki doktoru onlar söylemese biz bilmiyoruz 🤦🏻♀️
mrsfly kubraei2224 benim kızım koşuyor geçen ay ayağı kaydı sırtüstü parkeye düştü kafasını baya sert vurmuştu baya tok bir ses çıkmıştı çok korkmuştum ödem de olunca tomografiye girmek zorunda kaldı ama şükür bişi çıkmadı o korkuyu bilirim inşallah bişi çıkmaz. Ama bebişini bırakacaksan sadece yerde güvenli alanda bırak. Koltuk çok tehlikeli olabilir. Tekrar geçmiş olsun.
kubraei2224 Gamze_cnky1 gerçekten öyle tespitinize katılıyorum normalde asla bırakmam nasıl oldu anlamadım bile çok teşekkür ederim 🙏🏻
kubraei2224 ilenalemin insan korkuyor ne bileyim inanın o an aklımı kaybettim sandım kendime çok kızdım 😢
kubraei2224 mrsfly çok haklısınız bir anda oldu bende anlamadım böyle şeyler zaten hep anlık olur derler ya cidden öyleymiş çok sağolun 🙏🏻
minikpasa2107 kubraei2224 Siz yine ne olur ne olmaz doktora götürün içiniz rahat etsin uyuma haline kusmasina nesesine bakın takip edin düşen çocuklar genellikle aşırı kusma yada uyuma halinde olur .
kubraei2224 minikpasa2107 neşesi yerinde ama kustu normalde de kusar ama götüreceğim hemen doktora ne olur ne olmaz 😔