Biz yıllardır 150 derecede pişiriyoruz belki Fan ayarınız doğru değildir yada tarifiniz iyi değildir kaliptanda ola bilir ama bence tariften. Bide kapağını hiç acmiyorsunuzdur zaten diye düşünüyorum. Bi ihtimal daha var oda kabartma tozunuzun markasından ola bilir