beyzzsenturkk_ D_deniz iste 170den yukarısında atıyo sürekli bu defa bi kabarıyo bi iniyo yine kötü oluyo evin seyi kaldırmıyo sanırım fırını ya da fırınım sıkıntılı
D_deniz beyzzsenturkk_ fırından kekten ziyade elektrik tesısatına baktırın. Arkadaşların böyle oluyordu bi gün şarteller tutuştu yangın çıktı
beyzzsenturkk_ D_deniz fırına mı baktırayım evinkine mi🥺 babamlarda da oldu ama fırından kaynaklı değildi kettle yapmıştı duvardan kıvılcım çıkmıştı o yüzden kullanırken korkuyorum
BalkizimBaloglum2 beyzzsenturkk_ ne hikmetse benimde öyle oluyor son zamanlarda eskiden çok kabarırdi herkes çok beğenir tarif isterdi ama ne olduysa artık kekimi tutmuyor dün yaptım çok güzel kabardı pisti Bi çıkardım çökmüş içi cig gibiydi acayip sinir bozucu 😢
beyzzsenturkk_ BalkizimBaloglum2 evet evet tam olarak öyle oluyor heh bu sefer tutturdum diyorum sonuç hüsran 😣
femay beyzzsenturkk_ 150-160 derece ve fansız pişirin 40-45 dk yeterli. Önceden ısıtmayın keki fırına verince açın