Ben keki 160 da pişiriyorum. Ama önceden fırını iyice ısıtıyorum. En az 15 dakka fırın ısınıyor 160 derecede. Sonra fırının orta kısmına yerleştiriyorum. Ağırdan ağırdan pişip kabarıyor. Size tavsiyem o fırını en az 15-20 dakka önceden ısıtın.(kekide ısınmış fırına hızlı koyun ki sıcaklık gitmesin)