Burcu35 evet isteyerek oldu 🥰 ben hep peş peşe olsun istiyordum. Sezaryanlı olduğum için doktorla ebenin onayını beklediydim. Annem ve kardeşim komşum sayılırlar sağolsunlar oğlumla da çok ilgilenirler ve eşim de bebek bakımında çok destekler beni o yüzden ikinci çoçuktan hiç korkmadım🙂