mamabear_ ballibadem_ ben molfix pure soft kullanıyorum çok memnunum. Prima falan hikaye. Siz hangisini kullanıyorsunuz? 3 çeşidi var sanırım
ballibadem_ mamabear_ pure and soft kullandım birkaç paket çok güzeldi onda böyle bir sorun yaşamadım ama her zaman bulamıyorum onu ve mavi paket alıyorum hiç memnun kalmıyorum
cakebabe ballibadem_ evet ama 3 bizi sıkıyordu üzerinde yazan kilolar bazen yanıltıyor bebiş doğmadan önce e bebekte çalışıyordum ben küçük paketinden alıp dene bence çok sızdırıyorsa
dlos ballibadem_ molfix ın sarı paketi daha iyi. Doku olarak en pamuklu bezlerden diğer bezlerin içi aşırı naylon. Goon da kullandım o da güzel ama onun da premium soft serisi güzel sarı paketli olan. Pure and softla arasında pek fark yok bana kalırsa.
cansusrgl ballibadem_ molfixten herkes çok memnun ama bize de yaramadı sleepy kullanıyorum o daha iyi oldu
ballibadem_ cakebabe anladım ama bu diğer numaralarda da oluyordu 4e yeni geçtiğimizde de oldu bilemiyorum o yüzden teşekkür ederim tavsiyeniz için
maygirl ballibadem_ bezinizi degistirin yada kullandgniz bezin nosu ilk günden size uygun değildi belkide bilemedm
alexab ballibadem_ ben sleepy bio natural kullandım sızdırıyordu sonra premium care prima aldım sızdırmadı ama molfix de kullanıyorum o da sızdırmıyor şu an 4 numara var bende kızım 11 kg.
agustosbocegimm1608 ballibadem_ aynı sorunu bende yasıyorum ama tek pişik tahriş yapmayan bez de molfix diğerlerini cok denedim hep kızarttı popişi bacakları flan molfix iyi geliyo ama sızdırma sorunu yasıyoruz bu bez olayını çözemedim bir türlü malesef
KaranimEgem Ben molfix kullanıyorum ama memnun kaldım sorun yaşamadım sadece bir kere taşmıştı oda çok doluydu baya sidik vardı
sessi ballibadem_ oğlum 1 yaşında doğduğundan beri gündüzleri goon + Prima geceleri Prima premium care kullanıyorum asla sızdırma olmazdı son 1 aydır geceleri sürekli sızdırıyor külot bezde normal bezde bende sorun var desem 1 yıldır aynı şekil bağlıyorum anlamadım gitti
minervadefne ballibadem_ 6 aydır molfix kullanıyorum 1 kez taştı onda da ben düzgün bağlayamamışım hiç sorun yaşamadık aslında
ayysegul35 ballibadem_ goon soft olan sari paket iyi pamuklu kaliteli acinca anlicaksiniz trendyoldan aliyorum ben bazende e bebekte indirime girerse migrostada var sanirim ama pek i dirime girmiyor
ysmnabd ZeydsMom pampers bir marlette gördüm ama hangisiydi hatırlamıyorum primayla aynı kalitede mi diyorsunuz yani
ZeydsMom ysmnabd primaninda uzerine bakarsaniz pampers yazildigini goreceksiniz. Pampers prima ayni marka. Her ulkede farkli isimlerde geliyor. Benim yasadigim yerde mesela pampers. Bi ara turkiyeden primalarda geliyordu ama sonra durdu.