ballibadem_ doğduğu ilk günden itibaren şuan ek gıdada almasına rağmen bebeğim hep sıvı, cıvık kaka yaptı ve doğduğundan beri molfix kullanıyorum asla taşma yapmadı😶 ama mavi molfix hiç kullanmadım sarı paket olan pure&soft ve 2.5 aydır da yeni çıkardı premium serisini kullanıyorum çok çok kaliteli. Onu bi denemenizi tavsiye ederim