Bez büyük ya da küçük gelmiyor, gayet güzel kapatıyorum ve yan lastiklerini düzeltiyorum. Uzun süre bekletmiyorum hele kakayı duyduğum an çocuğu alıp alt açmaya yatırıyorum ve üzerini çıkarıyorum orada bekliyorum kakasını bitirene kadar ama yine de o arada bile dışına çıkıyor. Gerçekten bıktım. Sızdırmayan bez arıyorum. Siz hangi bezi kullanıyorsunuz memnun musunuz tavsiye verirseniz çok sevinirim