Eşimin çenesi aynı bebeğim gibi geride. Kaynanam der ki sütüm ona yaramadı hep zayıftı ek gıdaya kadar. Muhallebi filan yapıp veriyorlarmış. Oysa eşim aynı bebeğim gibi aktif emememiş belli ki, çene yapısından ötürü. Metabolizması da biraz hızlı olduğu için kilo almamış. Benim bebeğim de benzer şekilde gidiyor maalesef, çenesi babası gibi ve kavrama sorunu var. Alt sınırdan kilo alıyor. Kaynanam ısrarla sütüm yaramadı diyor, bana demiyor ama ima ediyor yani senin de süt yaramıyor diye. Sütün yaramaması gibi bir saçmalık olmadığını kabullenmiyor. Eşim halen zayıf bu arada, metabolizma da var tabii