Eskilere soruyorum , yeni doğum yapınca anne sütü gelmezse gelene kadar şekerli su verirlemiş sarılık ne bilmezlermiş, biz bebek ne kadar uyursa karışmazdık acıkınca uyanırdı falan diyorlar şimdi ki bizler çok mu bilinçliyiz eskiler mi çok bilinçsiz çözemedim. Benim bebeğim çok uykucu tüm gün uyur annemle kaynanam bırak uyusun diyorlar max acıkınca uyanıp 5 dk emip geri uyur o ona yeter derler. Yani bu konu bende merak uyandırıyor var mı etrafınızda böyle biraz sohbet olsun istedim:)