pimiriya ani bebek ölümleri cok yaygınmış eskiden.acaba neden??okadr sacma seyler varki yapilan.bilgiye ulasmak bukadr yaygin kolay degildi.ewet daha oimpitikli ewhamli davraniyor olabliriz ama.eskileri bircok yaptgni asla taswip etmiyorum.şekerli suyun bilimsel.olatak bi kanıtı yok.anam babam.usulu diye bi beslenme tarzi var kac bebegi bu sekilde besleyebliriz şuan,alerji gbi bircok nedenler ortaya cikiyor.ozamanlarda varmis bilmiyorlarmis ki gecmryen pişik,kabizlik acaba neden oluyor.kiyafetlere sinen sigara dumani kokusundan gece uykusunda tikaniklik yasayip ölen bebekler bile var.sonra hic bsey yokken ani bebek ölümleri oldu diyip geçılmis acaba neden?çoğu şey bebege uygun gelmiyor bana ne buyutulme sekilleri ve beslenmesi..oyle bisey yok.bilguye ulasamamk,yetememek,ve çogunlukta bi cahillik war.