Orenda_ yılbaşını çok severim her sene dışarda güzel bir yer bulur ayarlardım kıbrısa niyetlenmiştim sakiler çıkıyormuş concarde otelde bu sene ama 3 aylık minik kızımla cesaret edemedim evdeyiz geçen sene yeni yıl dileğim yavrumdu o yüzden nerede olursa olsun geçireceğim en güzel yılbaşı olacak 🥰🎄