UrbanMom Orenda_ gündüz uykusu uyumazsa daha zor uyuyorlar ben test ettim 😁 geçen sene 5 aylikti bu sene 17 aylık olacak inşallah uyurlar diyelim 😁 ha tüm sene uyudu mu dersek hayır uyumadı ama ümit 😁
Orenda_ UrbanMom Benim bu en küçük 2 yaşında gündüz çok aktif olduğu için akşam bitkin düşüp uyur diye umut ediyorum ama hep aynı uyumuyor sağolsun 😄
UrbanMom Orenda_ ha birden fazla çocuk varmış ben susuyorum hayal bile etmek istemiyorum inşallah uyurlar diyorum 😁 benimkisi uyanıkken sadece benimle ilgilen der eğlenmeme izin vermez uyuması daha iyi
yirmiikikasim23 Orenda_ ay evet simdi bir kahve yaptim tak diye uyandi geri uyutmaya calisirkende soguyacak😒
HLmom Orenda_ Kendi isteğimle evde olmak istiyorum ben yaparım yemeğimi mezemi tatlımı yeriz içeriz dedim eşimde tamam dedi böylece dışarıda harcayacağımız parayı da bana verecek :)
Orenda_ UrbanMom Amiin bacım daha oyun oynuyoruz uyku belirtileri yok henüz 😄Öyleler tabi ya sürekli ilgi istiyorlar
HLmom Orenda_ valla öyle geçen kutlama diye gittik Humus’a 200 tl ezmeye 200 tl yazmışlar kızdım bende kilosu 80 tl nohutun zaten diye
yirmiikikasim23 Orenda_ birde diyolar ki melekler diyomus kalk kalk annen yemek yiyo😀😀 ya melek o melek bebege dicekki yat yat annen yemek yesin ahjsjjs