Orenda_ gg3848 Oyyş çok küçük ilerde anneanne yada babaanneye bırakıp gidersiniz🤭.Ama evde de güzel eğlenebiliyor😊💚
Orenda_ nursnmh Ya kıyamam geçici diycem ama her ayın veya yaşın kendine özgü bir zorluğu var Allah’ım kolaylık versin Bebişe de rahatlık versin inşaallah 💐
Papatya-eylul88 Orenda_ arkadasimizin yazligina davetliyiz✨️✨️bebeleri uyutunca eglenicez oyle kendi aramizda
kahvepres Orenda_ 🤣🤣ateşiyle ısnsak fena olmzdı zalım koca bu soğukta balkona atıyor iciyorsan cefasnıda cek diye 🤣
Orenda_ HLmom Çok haksız kazanç yapıyor bazı insanlar Rabbim yedirmesin biz tabiri caizse köpek gibi çalışıp kazanıyoruz o parayı kolay kazanılmıyor
UrbanMom Orenda_ bende anlamıyorum yorgunda olsam parka götürüyorum enerjisini atsin diye yok valla 😁
kahvepres Orenda_ ay yok yokk valla hic başlama cnm illet birşey birde eşin icmiyorsa daha zor ben ne etiysem benimki alışmadı daha rahat olym diye🤣
Orenda_ kahvepres Alışsın diye çabalaman da sksjsjsk😂😂Alemsin kız yok başlamam inşaallah arada kafam atıkken geliyor böyle…😄