UZOY Gunsenin golden goat doktorların gözdesi keçi sütlü dengeli kilo aldırıyor bıraz pahallı ama parasına degıyor gazını cok kolay yaptırıyor sındırımıde kolay
Blmmss Gunsenin bebivita kullanabilirsiniz ben bebeğime dogdugundan beri kullanıyorum sindirimide kilo alimi da gayet iyi 6.5 aylik 9 kilo
[silindi] Betmuncur aptamil benim için bitmiştir... Burada hesap açıp kendi markalarını övüyorlar diğer markaları karalıyorlar. Çok çirkin. Gözümle görmesem inanmazdım. Nasıl böyle bir şeye ihtiyaç duyarlar anlamadım. demekki kendi mamalarına güvenleri sıfır🤭
Betmuncur [silindi] övmelerine gerek yok çünkü gayet iyi bi mama. Aptamili karalamak isteyenler de vardır eminim.
FundaAlparslan Gunsenin hepsini denedim saydıklarının en doyurucu sma ama oda tuvaletini yapmasını engelledi 🤦🏼♀️ Ve şuna kesinlikle bebelac gold öneririm tuvaletini rahat düzenli yapabiliyor karnı doyuyor hiç gaz yapmadı bazen kaşık olmadığında çalkaladığım halde gazı olmadı bebeğimin 💕
Esraeymeneren Minikaslann bebeginiz kac aylik ve kaç saatte bir uyanıyor beslenmek icin geceleri ozellikle bende bugun aldim da tok tutuyormu diye merak ediyorum
Sydkrbz Gunsenin canım benim bebeğimde de reflü var öncesinde hipp ve aptamil denemiştik şimdi evolvia ar ( reflü maması) yiyor gayet de iştahla yiyor kabız vs yapmadı hiç de kusmuyor artık şükür
Didiii Gunsenin benim kızım 4 aylık onda da reflü var hangi mamayı denerseniz deneyin kusmaya devam edecektir,doktorumuz gaviscon verdi mamaya ekliyoruz fakat yine de kusmaya devam ediyor,Aptamil AR Anti-reflü maması var doktorunuza danışın
Kmine Gunsenin tek kelimeyle aptamil prosyneo1 ustune tanimam mama aptamilden apayri icerigi var eczanem bile onu oneriyor
Resulasafannesi Gunsenin bizde ilk evolviya denedik ama evolviya fason bir mama mis yurt dışında üretiliyor Türkiye'de satılıyor ben memnun kalmadım kabız yaptı Aptamil nutricina aldım bebeğim kiloda aldı kusmada yapmadı memnunum
Dorukk Gunsenin ben similac kullanıyorum içeriğinin çok iyi olduğunu söyledi iki farklı doktor da ve kilo alımı fazlasıyla iyi oldu oğlumun
Resulasafannesi Sdyy 3bkilo 400 doğduk şişliği inince 3.200 düştü bebeğim mamaya başladık sütüm az olduğu için. İlk evolviya aldik bebeğim çok gaz ve kaka sıkıntısı yaptı. Aptamil nutricina aldım günde mutlaka 1 .2 kere kaka yapıyor 42 günlük olduk. Memnunum şuan 5.350 gram oglum