Ecre Gunsenin bebelac gold kullanıyorum ben kabızca yapmadı çok şükür rahat ettik. Bebelac kabız yaptı ama gold yapmadi bizdede reflu var ilaç kullanıyorum ar mamayida denedim bu sefer katı geldi daha çok sinirlendi bende golda devam ediyorum
[silindi] Betmuncur fikir değil bu gözlerimizle gördük. Her yorumlarda sadece aptamili öven, diğer markaları kötüleyen hesaplar. Bunların acil incelenmesi lazım. İnsanları böyle aptal yerine koymaları çok kötü çok.
Ecre Betmuncur Kotu mama yapmaz çünkü her çocukta farklı etkiler oluyor ama aptamil i bende çok duydum kabız yapıyor diye bu yüzden ben direk bebelacgold ile başladım 🙂
Emeliss Gunsenin bebelac gold nutrikonfor hala kullanıyorum hipp kullanmıştım öncesinde de bebelac daha iyi geldi
Kelebegim [silindi] bende okudum şimdi ve şoktayım... Aptamil kullanıyordum. Aşırı derecede kabız ettiği için bırakmıştım. Bu dolandırıcılığı görünce ne kendim ne çevreme asla kullandırmam!
Obsesifk [silindi] yok artık yaa cidden mi ? Koskoca firma ! Ne yazık, ne kadar amatör bir hareket. o kadar reklam yapıyorlar ediyorlar. Buralara kadar düştüler mi? Yakında iflas ederler o zaman 😅
Betmuncur [silindi] ee bende aptamili övüyorum beğendiğimi söylüyorum ama aptamille yakından uzaktan alakam yok. Böyle konuşuyorsanız ispatlayın.
[silindi] Kelebegim ah ah büyük rezillik. Fark edenlerden Allah razı olsun. Böyle böyle bizi kandırıyorlar işte :(
Symnlrg Betmuncur probiyotik olmadığı için ben hipp combiotik kullanıyorum oğlum sevdi aptamili de demnemiştim kabız oldu 😊
Betmuncur Symnlrg kabız olan bebekler için aptamil conformil var. Her mama her bebeğe farklı etki gösterebiliyo.
[silindi] Obsesifk okudunuz mu sizde? Atamıyorum tartısmayı buraya denicem tekrar. Ne büyük saçmalık :( annelerle oynuyorlar resmen!
Kelebegim [silindi] yazıklar olsun ne diyeyim... ifşa etmek lazım bunları herkese. Annelerle oynayamayacaklarını anlasınlar!! Hassas olabiliriz ama bunu kullanıp aptal yerine koymaları çok zavallıca😤
Symnlrg Betmuncur aynen onu da denedim o da gazı hafifletti ama yine kabı devam etmişti ondan değiştirmiştim dediğiniz gibi arkadaşımın kızı rahat kullanırken oğluma yaramadı her bebek farklı 😊
Kelebegim Betmuncur hanımefendi atamıyor galiba https://forum.mutlubebekleriz.com/d/186326-aptamil-conformil buradaki hesapları ifşa etmişler. Çok üzgün ve şaşkınım. Böyle ufak hesaplar koskoca firmaya yakışmadı. Bu mutlaka yayılmalı!
Elcin61 Gunsenin canım bende çok uzun araştırmalar yaptım türkiyedeki bir çok bebek mamasında Palm yağı var ve bu yağ çok zararlı şuanda similac kullanıyorum Palm yağı yerine Hindistan cevizi yağı var tavsiye ederim