Denizoglum Zarifokur 2 saate bi sagmam mumkun degil canim cunku bebegim surekli kucak tuvalete bile gidemiyorm memede uyuyor ya da sallaya sallaya uyutuyorz o da durdugumuz an uyaniyor keske 2 saatte bi saga bilsem kasikla da denedm ama istemiyor digerinden farkli mi acaba tadi onu da blmiyorm
[silindi] Betmuncur aptamil benim için bitmiştir... Burada hesap açıp kendi markalarını övüyorlar diğer markaları karalıyorlar. Çok çirkin. Gözümle görmesem inanmazdım. Nasıl böyle bir şeye ihtiyaç duyarlar anlamadım. demekki kendi mamalarına güvenleri sıfır🤭
Ecre Betmuncur Kotu mama yapmaz çünkü her çocukta farklı etkiler oluyor ama aptamil i bende çok duydum kabız yapıyor diye bu yüzden ben direk bebelacgold ile başladım 🙂
Deletedmom020 Gunsenin <a href="https://hizliresim.com/gbz8JO"><img src="https://i.hizliresim.com/gbz8JO.jpg"></a>
Duygu06 Gunsenin canım benim kızımda bir buçuk kilo geriden geliyordu sütüm doyurmuyordu bizde mamaya başlamıştık sma kullanıyoruz çok memnunuz ama sen sma olmasın demişsin smilac önerebilirim eşimin kuzeni eczacı anne sütüne en yakın smilac 'ı òneriyor aptamil kullanmaman iyi olmuş şeker oranı çok yüksek
Sibelkeceli @Gunsenin sma kullanıyoruz kilo alımı iyi ilerliyor. Kabızlık ve gaz sancimizda olmadi çok şükür. Anne sütüne en yakın sma olduğunu söylemişti doktorumuz🙏
nazliii Gunsenin canm bizim denemediğimiz mama kalmadı ve aptamil acayip gaz yapmştı,biri isal biri kabız derken en son bebelacgold kullandık şuan 10 aylık cok şükür hala onu kullanıyoruz cok da iyi geldi oğluma tabi cocukdan cocuğa değişiyo bu
Blmmss Gunsenin bebivita bebeyim doğduğundan beri bu mamayi kullanıyoruz kilo alımı gayet iyi ayda 800 gram 1 kilo arasi aliyor