Seydameva Gunsenin yani pek mama markası bilmiyorum ama drmuz anne sütüne en yakın olan mamanın sma olduğunu söylemişti 🙏🏻
Kuzey_imm Gunsenin bebelac gold şiddetle tavsiyem🧿 gaz sorunumuzu bile ortadan kaldırdı doktor tavsiyesiydi hala kullanıyorum bir yaşında
Bebektsk1 Kuzey_imm bebelac gold 1 in çeşidi var mı canım benim kızım gazlı da eğer gaz yapmayan hangisi ise onu deneyim bende
Denizoglum Gunsenin biraz az kilo almis sanirim ya da bizimkisi mi cok aldi benim bebegim de 3 ay 24 gunluk 2810 dogdu 7300 kilosu 1 hafta once fln tartilmisti sanirm
Denizoglum Kyrylc gogsumun biri apse oldu canim tek gogsumu ve mama veriodum mamayi da icmiyor artk 1 1bucuk aydir tek gogsumu emiyor halen diger gogsumu de sagiyorm 30 ml fln cikiyor onu da icmiyor dokuyorm bnde
Zarifokur Betul055 humana nasıl tatlımı mama benim oğlan hiç bir mamayı beğenmedi en son bebelac aldım onu da severek almıyor
Denizoglum Zarifokur 1 1 bucuk aydir mama icmiyor tek gogsumu emiyor suan digerinden de 30 ml sagiyorm ama icmiyor dokuyorm bnde biberon reddi yasiyorz
Symnlrg Betmuncur probiyotik olmadığı için ben hipp combiotik kullanıyorum oğlum sevdi aptamili de demnemiştim kabız oldu 😊
Melinda101019 Denizoglum Bende aynı durumdayım solu emmiyor 1 aydır sağ emiyor oda yetmiyor bugün aptamil denedim 5-10 damla anca öğürdü bakalım mama değiştirmeyi düşünüyorum beğenmezse
Denizoglum Zarifokur ucuda cikmiyor o yuzden almak istemiyor birazda canim digeri artk eme eme ucu cikti apse olan gogsumun ki de coktu icine resmen