Glll44 Nilmur00 bende yukseltepedeyim acayip fena dışarısı kopuyo resmen 😬bemde düşersem mi doğal gazı korktum
Birponcikannesi tarcinkokusu14 yani söyle bazılarının kombisi evde ve cıkıs borusu balkondan olmayabiliyor bazıları cıkısı davlunmaz baca deliginden veriyor işte onlar çok tehlıkelı gaz dışarı cıkarken rüzgardan evede geri verebilir
tarcinkokusu14 Birponcikannesi anladım canım benim direk duvara monte mutfağımda borusu dışarı çıkıyor ama tabi bilemedim korktumda. Nerde oturuyorsunuz siz
Birponcikannesi Glll44 tedbiri elden düşürmemek lazım hiç değilse bugün annem babam sıkı sıkı tembihledi
Babe Birponcikannesi Bursa'da 2 gundur cok esiyordu cok sukur bu aksam 7 gibi yagmur basladi ve lodos dindi.Neler oluyor kizlar deprem,ucak kazasi,çığ,lodos..Allahim yardim et
Kvsr07 e antalyada acayip fena biraz evvel birinin balkonundan arabanın üzerine biseyler düştü ruzgar acayip bizde klima var insallah elektrikler kesilmez