Sasah1441 Birponcikannesi donarız canım nasıl kapatalım 😔 başkentgaz dan da mesaj gelmiş uyarı. Ankara da oturuyorum felaket esiyor sesden bile durulmuyor evde 🤔
Birponcikannesi Kızlar banada arkadaşlardan msj geldi annem babam tembihledi sıkı sıkı kombi mutfakta olduğu için ben de sizleri uyarmak istedim bi andanda pişman oldum kuzular üşür hasta olursa üzülürüm tercih sizin ben kapatıyorum
Birponcikannesi Obenimmelegim ben yaktığım zamanlar saat başı alarm kurup kontrol ediyorum canım yapacak birsey yokki
tarcinkokusu14 Birponcikannesi anladım canım benim direk duvara monte mutfağımda borusu dışarı çıkıyor ama tabi bilemedim korktumda. Nerde oturuyorsunuz siz
kubrabaygeldi Kızlar sizi korkutmak istemem ama bende elazığdayım ve deprem oldugu gün acayip rüzgar vardı. Ne olur ne olmaz sizlerde tedbirlerinizi alın 😞 Rabbim cocuklarımızın yüzüne baksın inşallah bi daha kötü gün yaşatmasın 😣 🤲🏻
Obenimmelegim Birponcikannesi en güzel tedbir sıkı giydirmen allah korusun insan korkuyor elektrik sobaları çok tehlikeli
kubrabaygeldi Obenimmelegim çok kötü günler geciriyoruz psikolojimiz berbat halde herkes ruh gibi allah yaşatmasın bir daha. Dünyanın çivisi çıkmıştı zaten allah bilir böyle giderse kıyamet yakındır. Elazığdaki cadırlarda fuhus uyusturucu operasyonlarına baslamıslar şimdide. Allahım sen kimsenin kötülüğüyle bizleri cezalandırma 😞
Obenimmelegim kubrabaygeldi aminn allah yanınmızda olsun psikolojim bozuk kafayı yemiş durumdaym çok etkilendim Elazığ depreminden istanbuldsym burda da beklenyor ne yaparım diye kafayı yedim rabbim bize güzel günler göstersin🙏
Gizem_toker Sum87 donmak olmekten daha iyidir bence .sicak su torbalari falan koyun yataginiza ve bebeginizin yatagina can kaybina sebebiyet vermeyelim kuzum.