dilekkaratasss hasibekar kız iyi gidiyo çok şükür de çok yaramaz ya şimdiden yaramazlıklara başladı ilerisi düşünemiyorum sizin kız mı erkek mi
Pamuk_esos hasibekar kızım benim bu gece hiç uyumadı diş midir neyse daha yürüyemiyorız 3 4 adım atıyor peşimden aurılmıyor hiç . 2 tane dişimiz çikti daha yeni . Yemek yerken çok zorluyor çok sabır gerektiriyor.
hasibekar Pamuk_esos inşallah düzene girer maşallah allah uzun ömürler versin 😍aşagı yukarı bizde de aynı uyku ve yemek konusunda çok zorlanıyoruz geneli böyle olmuş sanırım çogu çocugun böyle oldugunu den geldim ama bir şekilde üstesinden gelicez
hasibekar dilekkaratasss maşallah allah uzun ömürler versin bizimde erkek bizim kide çok yaramaz heryere giriyor dagıtıyor bende ilerisini düşünemiyorum 😂😂
Pamuk_esos dilekkaratasss sağlıcakla büyütün evladınızı bizimde kız sizde durumlar nedir? Doğum günü kutlamayı düşünüyor musunuz? Kutalayacaksanız eğer konsept elbise pasta neler düşünüyorsunuz? Hala karar veremedim ben daha 😫
dilekkaratasss hasibekar Malesef yürümüyor emekliyor koltuk kenarlarından tuta tuta gidiyor ama yok korkuyor sizinki
hasibekar dilekkaratasss yürümesi yakındır sizde destek atın bizimde bir hafta oldu kendi başına yürümeye başladı çok şükür
dilekkaratasss hasibekar ay çok şükür elinden tutup yürüyor öyle ama siz nasıl destek attınız şu cuma olayı var ya onu iki hafta yaptım bi işe yaramadı
buss__ dilekkaratasss ne zaman emeklemeye başladı süründükten sonra benım oğlum 10 aylıktı sürünmeye başladı yeni yeni eöekliyo ama sadece halıda 😂 11 ay 10 günlük koltuktan tutunup dızının üstünde duruyo sadece ayağa kalkamıyor benden de tutunuyor sürekli dızının üstünde duruyo acaba bu yürümek ıstedıgını mı gosterıyo hasibekar
Pamuk_esos dilekkaratasss bizde 3 hafta yaptık bizde de aynı işe yaramadı şimdilik kendini salıveriyor hemen naylon bebek gibi 🤣
hasibekar buss__ evet istiyor annesi olarak biraz destek atın daha yardımcı olur ,biz7 aylıkken emekledik sonra koltuk kenarlarını sıralamaya başladık birde rutin olarak yürtmeye çalıştım istekliydi zaten şuan çok şükür yürüyoruz desteksiz